Niezależnie od wieku wszyscy posiadamy emocje. Radość, gniew, strach, smutek, to tylko część z nich, które towarzyszą nam prawie każdego dnia. Emocje są wszechobecne i powszechne, a zarazem najbardziej intymne i bliskie. W jaki sposób je oswajać? Jak może sobie z nimi radzić dziecko? Czy istnieją sposoby na ich opanowanie i wyrażanie? Zapraszamy na warsztaty dzieci, które chcą poznać tajemniczą moc emocji.

 

eMOCje - warsztaty dla dzieci młodszych (klasy 1-3)

Zajęcia grupowe, podczas których przeprowadzana jest edukacja emocjonalna z rozbudowanym elementem strategii radzenia sobie. Podczas warsztatu badają, eksperymentują i oswajają podstawowe emocje. Prowadzący sprawdzają z dziećmi jakie emocje ze sobą współgrają, które są przeciwstawne. Podpowiadają jak wykorzystać wiedzę do oswajaniu własnych uczuć.

 

Postawą kształtowaną podczas zajęć jest życzliwość dla siebie, innych, otaczającego świata.
W czasie warsztatów realizowane są treści zawarte w podstawie programowej dla szkół podstawowych.

 

Początek zajęć: luty 2017 r.

Cykl składa się z 7 zajęć trwających 60 minut.
Zajęcia odbywają się we wtorki w godzinach 17:00 – 18:00
Koszt udziału w cyklu – 499 zł
Zapisy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

eMOCje - warsztaty dla dzieci starszych (klasy 4-6)

Warsztaty grupowe, podczas których uczestnicy poznają emocje oraz podstawowe etapy strategii radzenia sobie z nim. Podczas zajęć, szczególnym nacisk zostanie położony na uwzględnieniem opanowywanie negatywnych emocji takich jak złość czy agresja. Każda z omawianych emocji będzie omawiana, a dzieci będą miały okazję do eksperymentowania w bezpiecznych warunkach. Prowadzący sprawdzają z dziećmi jakie emocje ze sobą współgrają, które są przeciwstawne. Podpowiedzą jak wykorzystać wiedzę do oswajaniu własnych uczuć.

 

Ogólną postawą kształtowaną podczas zajęć jest życzliwość dla siebie, innych, otaczającego świata. W czasie warsztatów realizowane są treści zawarte w podstawie programowej dla szkół podstawowych.

Początek zajęć: luty 2017 roku

Cykl składa się z 7 spotkań trwających 90 minut.
Zajęcia odbywają się w środy w godzinach 17:00 – 18:30
Koszt udziału w cyklu – 650 zł
Kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 


TWOJE DOBRO - warsztaty dla młodzieży gimnazjalnej

Warsztaty mają formę spotkań, na których realizowany jest wybrany przez grupę projekt. Prowadzący pełni tutaj rolę tutora, wspomagającego realizację zadania. Zaangażowanie w tematyczne działanie na rzecz dobra innych, inspirowane jest w sposób, który wpływa na przeniesienie postaw z warsztatów do codzienności i pokazuje, że troska o innych to decyzja. Jednocześnie rozwijane jest  poczucie własnej wartości, poczucie własnej skuteczności oraz inne kluczowe kompetencje społeczne i emocjonalne pojawiające się w toku współpracy z innymi.

 

Ogólną postawą kształtowaną podczas zajęć jest życzliwość dla siebie, innych, otaczającego świata. W czasie warsztatów realizowane są treści zawarte w podstawie programowej dla szkół gimnazjalnych

Początek zajęć: luty 2017 r.

Cykl składa się z 7 zajęć trwających 90 minut.
Zajęcia odbywają się w poniedziałki w godzinach 17:00 – 18:30
Koszt udziału w cyklu – 650 zł
Kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Prowadzącymi warsztaty są psychologowie ze Stowarzyszenia KIND Kolektyw.

 

Oferta dla dzieci i młodzieży

eMOCje - warsztaty dla dzieci

Niezależnie od wieku wszyscy posiadamy emocje. Radość, gniew, strach, smutek, to tylko część z nich, które towarzyszą nam prawie każdego...

Czytaj więcej

Terapia deficytów rozwojowych dzieci i młodzieży

terapia skierowana do dzieci i młodzieży w wieku szkolnym oraz dorosłych z dysleksją rozwojową       Nowatorska metoda terapii, skierowana do dzieci mających...

Czytaj więcej

Coaching

skierowany do dzieci, młodzieży i osób dorosłych Prowadzimy sesje coachingowe mające na celu wspieranie rozwoju dzieci i młodzieży. Coaching wg International...

Czytaj więcej

Warsztat - Konflikt szansą na rozwój

warsztat skierowany do uczniów klas gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych   Zajęcia o charakterze interwencyjno - warsztatowym, skierowane do młodzieży. Warsztat ma na celu...

Czytaj więcej

Warsztat - Być sobą w grupie

warsztat skierowany do uczniów klas gimnazjalnych.   Zajęcia warsztatowe, mające na celu pracę z uczniem gimnazjalnym, nad świadomością bycia w grupie i...

Czytaj więcej

Warsztat - Jak być przedsiębiorczym

warsztat skierowany do uczniów klas szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych   Podczas warsztatu uczniowie dowiedzą się czym są postawy przedsiębiorcze oraz czym jest...

Czytaj więcej

Warsztat - Samopoznanie drogą do kariery edukacyjno- zawodowej

warsztat skierowany do uczniów klas gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych   Uczniowie podczas warsztatu, poznają swoje umiejętności i predyspozycje, które są ważne w kreowaniu...

Czytaj więcej

Warsztat - Uczenie się a siła twórczego myślenia

warsztat skierowany do uczniów klas szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych Uczestnicy podczas warsztatu zapoznają się z barierami występującymi podczas procesu uczenia...

Czytaj więcej

Warsztaty dla uczniów

Prowadzimy warsztaty dla uczniów, które mogą zostać zrealizowane na terenie Państwa placówki. Tematykę warsztatów dostosujemy do Państwa potrzeb, na podstawie...

Czytaj więcej

Diagnoza

skierowana do dzieci, młodzieży i osób dorosłych Diagnoza psychologiczna pozwala na zrozumienie i wyjaśnienie mechanizmu powstałych trudności, a co za tym...

Czytaj więcej

Terapia - metodą EEG biofeedback

skierowany jest do osób pracujących w warunkach wzmożonego stresu, wysiłku i odpowiedzialności   Biofeedback jest formą terapii krótkoterminowej obejmującej od 10 do...

Czytaj więcej

Terapia pedagogiczna

terapia skierowana do dzieci ujawniających zakłócenia rozwoju     Terapia pedagogiczna to specjalistyczne działania mające na celu niesienie pomocy dzieciom ujawniającym różnego rodzaju...

Czytaj więcej

Terapia rodzin i par

terapia skierowana do dzieci ujawniających zakłócenia rozwoju     Terapia pedagogiczna to specjalistyczne działania mające na celu niesienie pomocy dzieciom ujawniającym różnego rodzaju...

Czytaj więcej

Terapia grupowa

skierowana do dzieci w wieku 6-9 lat i 10-13 lat   Terapia grupowa ma na celu uczenie dzieci prawidłowego funkcjonowania w społeczności...

Czytaj więcej

Terapia psychologiczna indywidualna

skierowana do dzieci, młodzieży i osób dorosłych   W poradni, prowadzimy psychoterapię w nurcie poznawczo-behawioralnym i systemowym. Są to interwencje krótkoterminowe, ukierunkowaną...

Czytaj więcej

Zespół

Barbara Janisławska

"Jeśli myślisz, że nie radzisz sobie w trudnej sytuacji, jeśli potrzebujesz wprowadzić zmiany w swoim życiu albo poszukujesz sposobu na...

Czytaj więcej

Paulina Owsińska

Ukończyła psychologię na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza (specjalności: Doradztwo Personalne i Psychoterapia Zaburzeń Psychicznych) oraz dietetykę na Uniwersytecie Przyrodniczym w...

Czytaj więcej

Małgorzata Kapała

Psycholog, psychoterapeuta, pracujący w nurcie poznawczo - behawioralnym. Uzyskała tytuł magistra psychologii oraz magistra filozofii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza...

Czytaj więcej

dr Marta Majorczyk

Doktor nauk humanistycznych, pedagog, obecnie adiunkt w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu, członek Stowarzyszenia Oświatowego im. D...

Czytaj więcej

dr Małgorzata Ratajczak-Zawodna

jest doktorem nauk humanistycznych w zakresie nauk pedagogicznych. Jej zainteresowania dotyczą doradztwa zawodowego, diagnostyki pedagogicznej, pedagogiki twórczości. Prowadzi wykłady i...

Czytaj więcej

Agnieszka Przybylak

ukończyła psychologię na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, specjalność psychologia kliniczna. Ma wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i...

Czytaj więcej

dr hab. Aleksandra Jasielska

jest psychologiem, samodzielnym pracownikiem naukowym, adiunktem w Instytucie Psychologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Jej zainteresowania badawcze dotyczą potocznego...

Czytaj więcej

Aleksandra Dopierała

absolwentka psychologii klinicznej Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej w Warszawie. Ukończyła podstawowe i zaawansowane szkolenie psychoterapii systemowej indywidualnej, par, rodzinnej i...

Czytaj więcej

dr hab. Hanna Kubiak

- psycholog, doktor nauk pedagogicznych .  Interesuje się zaburzeniami w rozwoju u dzieci i młodzieży, rodzinami z dziećmi o zaburzonym...

Czytaj więcej

Anna Kaźmierczak

pedagog, absolwentka Pedagogiki Ogólnej UAMw Poznaniu, specjalizacji wczesnoszkolnej i opiekuńczo-wychowawczej.Pracuje w Zespole Szkól Da Vinci na stanowisku pedagoga. Jest autorką...

Czytaj więcej

Anna Olczak-Stawicka

psycholog, pedagog, mediator rodzinny, nauczyciel dyplomowany, członek PTS oraz WTTS. W pracy zawodowej zajmuje się  diagnozą i terapią dzieci i...

Czytaj więcej

Agnieszka Magacz-Rusinek

mgr psychologii z 18 letnią praktyką na stanowisku psychologa szkolnego. Absolwent psychologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.  Przeszkolona...

Czytaj więcej

Blog

Bajkoterapia - metoda wspomagająca rozwój emocjonalny dzieci

14-09-2015

Bajkoterapia- metoda wspierająca rozwój emocjonalny dzieci               Bajki od zarania dziejów były metodą przekazywania wiedzy dzieciom. Każdy z nas zapewne pamięta, najczęściej opowiadane historie z dzieciństwa lub te, które wywołały szczególnie dużo emocji podczas słuchania lub czytania. Obecnie podkreśla się jak ważne dla rozwoju małego dziecka...

Czytaj więcej

Depresję można zwalczyć wykorzystując technologię internetową

27-05-2015

Bierzemy udział w projekcie pt. „Europejskie badania porównawcze nad efektywnością interwencji internetowej dla osób z depresją” (E-COMPARED) sponsorowanym przez Komisję Europejską. W jego ramach poszukujemy najlepszych metod prowadzenia terapii depresji z wykorzystaniem internetu. Dzięki udziałowi w projekcie, wspólnie z badaczami i pacjentami, mamy możliwość udoskonalenia dostępnych metod terapii oraz wpływ na to...

Czytaj więcej

Wychowanie dziecka w poczuciu własnej wartości i skuteczności 

18-12-2014

Celem każdego rodzica jest wychowanie dziecka tak, aby mogło całkowicie samodzielnie i zdrowo funkcjonować w dorosłym życiu.  Rodzice pragną, aby ich dziecko było szczęśliwe, miało adekwatne poczucie własnej wartości, wierzyło we własne możliwości, nawiązywało prawidłowe relacje społeczne i wykorzystało swój potencjał intelektualny, w celu uzyskania satysfakcjonującego zawodu.  Wszystkie te cele mogą...

Czytaj więcej

Wskazówki dla Gwiazdora, czyli jaki prezent kupić dziecku?

18-12-2014

Obdarowywanie innych jest bardzo przyjemne, choć może przysparzać wielu kłopotów. Wybranie podarunku, który będzie cieszył drugą osobę jest nie lada wyzwaniem, szczególnie kupując prezenty dzieciom. Zdarza się, że prezenty wybieramy według własnych potrzeb i upodobań, co nie zawsze jest równoznaczne z potrzebami i oczekiwaniami osoby obdarowywanej. Czym kierować się wybierając prezent...

Czytaj więcej

Kiedy warto pójść z dzieckiem do psychologa?

30-10-2014

W obecnych czasach coraz większa liczba rodziców korzysta z porad psychologów. Jest to bardzo pozytywne zjawisko, świadczące o coraz większej świadomości społeczeństwa i lepszej jakości usług psychologicznych. Wielu jednak rodziców wciąż waha się i zadaje sobie pytanie, kiedy warto z takiej konsultacji skorzystać. Często pokutują w świadomości społecznej pejoratywne konotacje...

Czytaj więcej

 © Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, tel.: 693 622 723 ul. Golęcińska 9, 60-626 Poznań